Visumverhalen enzo - Reisverslag uit Nelson, Canada van knoen - WaarBenJij.nu Visumverhalen enzo - Reisverslag uit Nelson, Canada van knoen - WaarBenJij.nu

Visumverhalen enzo

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2007 | Canada, Nelson

Gegroet mensen!

Ik ben inmiddels aangeland in de laatste weken op school hier, iedereen is hard aan het leren voor examens, waardoor ik wat meer vrije tijd heb. Gelukkig heeft de rotary een reis gepland door het district, voor tien dagen. Ik zal dus voor tien dagen onbereikbaar zijn.
Omdat deze reis door de VS gaat voor het grootste deel, ben ik gister met Markus (duitsland)naar de grens geweest om onze visas op te halen. Helaas voor Markus werden onze tassen doorzocht, en ja, er zat een klein flesje jaegermeister in van het laatste feest... Oeps, vinden ze niet cool in de VS. Gelukkig hadden we een aardige douanier die ons niet neerschoot, alleen sommeerde met onze benen gespreid tegen de auto te gaan staan en ons fouilleerde, auto doorzocht maar gelukkig kon hij niks vinden. Veel geluk gehad, visa gekregen, zonder problemen en nu ga ik op reis.
(Ik besloot maar vriendelijk te lachen toen hij zei dat ik Deens was, in plaats van hem tegen te spreken..)

Verder heb ik veel gedaan, ik heb in een ijzig koud meer gesprongen, veel gefeest, naar een rave geweest (hippiefeest waar iedereen zijn eigen wietpijp heeft) en tennis gespeelt. Aangezien ik geen computer heb moet ik me ergens mee bezighouden, dus ik heb besloten met Markus te gaan tennissen, we doen het veel, maar ik ben er bar slecht in...

Tot slot heb ik 2 foto's geplaatst, die zijn van een wandeling naar een oude mijn (rond 1900) waar werk aan moest gebeuren. Het pad ernaartoe wordt nooit gebruikt, het was compleet overgroeid en dus moesten we 'bushwhacken' met een kettingzaag allerlei planten en bomen uit de weg zagen. De wandeling omhoog duurde zes-en-een-half uur en we bleven er slapen. (In een tent, water gezuiverd, vuur gemaakt, soep gegeten en sterren gekeken) 'S ochtends was het 2 graden, lekker koud dus, in je tent, opnieuw vuur gemaakt en warme dingen gegeten, en het uitzicht was onvoorstelbaar. (zoals jullie zien op de foto) De man waarmee ik op de hike was was 'interessant' hij is een vreemde kruising tussen een redneck en een hippie, en heel erg grappig. Maar ik zal jullie niet vervelen met allerlei verhalen over de wandeling..

Ik heb besloten wat ik ga studeren, sociale geografie in Groningen, en ik kom 22 juli terug. Feestje dus ergens rond de 23e ofzo!

En ik geloof dat dat het wel ongeveer opsomt, een goede raad dus voor al jullie reizigers, neem geen drank mee naar de VS, vinden ze niet tof.

oh, en succes met examens, iedereen die daaraan meedoet..
Tjow!

  • 24 Mei 2007 - 20:00

    Wilbert:

    Knoen! Ik wil je verhalen graag 'live' horen dus: geef een feest! 23 is een goede datum. Eerste weekend van augustus Sneekweek, dan weet je dat vast :-)

    Tot gauw!!!

  • 25 Mei 2007 - 01:20

    Meike:

    korte reactie: LEUK GRONINGEN!!!!!
    gezellig. het wordt nog druk met v6'ers hier hihi. kus meik!!!

  • 25 Mei 2007 - 07:11

    Margot:

    Oh oh oh oh oh die Amerikanen :D

    Groningen dus toch!! Leuke stad hoor, is leuk uitgaan :) Ik zal wel even bij Richard en Kirsten vissen of dat ze wellicht woonruimte voor je weten! Want heen en weer reizen is natuurlijk niks.

    Ben benieuwd naar alle verhalen, foto's en wacht met spanning op de 23ste :-)

    Hou ons tot die tijd op de hoogte

    Groet van een hardwerkendeveelgeldverdienendeenvanavondaandeklimmuurhangende Margot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Nelson

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Laatste loodjes..

24 Mei 2007

Visumverhalen enzo

14 April 2007

Veganisten, baarden en boarden

14 Maart 2007

spring break..

13 Februari 2007

Sneeeeuw

Actief sinds 02 Aug. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 21716

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: