spring break.. - Reisverslag uit Nelson, Canada van knoen - WaarBenJij.nu spring break.. - Reisverslag uit Nelson, Canada van knoen - WaarBenJij.nu

spring break..

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg

14 Maart 2007 | Canada, Nelson

Mensen, hoe gaat het met jullie allen?

Met mij gaat het fantastisch, hoewel spring break niet bepaald is wat het is op de tv. (voor de mtvkijkers onder ons, jullie weten het, voor de ouderen, zoek het maar uit:))
Maar, het is 2 weken geen school, dus 2 weken skiien, rondhangen, feeesten. Ik ben goed opweg met snowboarden, ik ben nog maar 1 dag niet geweest, en dat is vandaag, want ik ben nu een update aan het maken (ook voor rotary enzo)

Ik kan jullie melden, dat ik mijn presentatie over dronten heb gedaan, rotaryclub hier was erg geinteresseerd, geamuseerd, en ik ben uitgenodigd voor een paar hikes en misschien (hopelijk) een helicoptervlucht naar de middle of nowhere, waar we dan gaan kamperen.
Verder wordt het steeds leuker hier, hoewel er erg veel roddels zijn, en zelfs een beetje ruzie enzo, maargoed, ik heb een talent om daar buiten te blijven, ik heb wel iets geleerd van een jaar in een klas met alleen meisjes te zitten.. (het zijn uiteraard dames die het roddelen doen..)

Verder is het liften nog erg interessant, de ene dag krijg je een lift van een mercedes, volgende dag van een hippiebusje.. Supertof!

Oh, en ik ben verhuisd, ik woon een weekje bij een gezin wat ik wel aardig vind, maar niet zo leuk als mijn vorige, gelukkig ga ik weer terug naar mijn vorige gezin, volgende week.

Goed nieuws, ik heb een helm gekregen voor het snowboarden, zodat ik niet meer knockout ga als ik val. (dat is maar 1 keer gebeurd, maar toch, nu durf ik weer veel snelheid te maken..)

Oke, ik geloof wel dat dit het is, hoewel de feesten nog steeds erg leuk zijn, kan ik niet meer zo goed drinken, wat misschien wel een goed ding is, dat zal hopelijk wat gewicht buitenhouden zodra ik ga studeren.
Feesten zijn net als in de film, vorige week kwam de politie ons van het eerste feest weggooien, en bij het volgende feest kwamen de ouders ons het huis uitgooien, supergrappig, en supertof dus.. maar ik heb nu wel weer genoeg verteld, tot de volgende keer maar weer..

  • 14 Maart 2007 - 20:22

    Laurens:

    hee koen!

    hoe is het daar in het verre canada? je bent druk met snowboarden? leuk! het lijkt trouwens net of je alleen aan het feesten bent daar:P? in ieder geval maak er nog een mooie tijd van!
    groeten...

  • 14 Maart 2007 - 20:26

    Meike:

    he koen, wat een lekker abrupt einde aan je verhaal haha. Maar klint goed allemaal :) kijk je nog wel eens in je verhaaltjes-boek wat je van ons hebt gehad? good luck met snowboarden, en geniet van je spring break. liefs meike

  • 15 Maart 2007 - 17:21

    Margot:

    liften dus. . .

  • 31 Maart 2007 - 17:02

    Roy:

    dude je zit in een klas met alleen chixxx? keep up the pimpage ouwe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Nelson

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Laatste loodjes..

24 Mei 2007

Visumverhalen enzo

14 April 2007

Veganisten, baarden en boarden

14 Maart 2007

spring break..

13 Februari 2007

Sneeeeuw

Actief sinds 02 Aug. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 21718

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: