Veganisten, baarden en boarden - Reisverslag uit Nelson, Canada van knoen - WaarBenJij.nu Veganisten, baarden en boarden - Reisverslag uit Nelson, Canada van knoen - WaarBenJij.nu

Veganisten, baarden en boarden

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg

14 April 2007 | Canada, Nelson

Welkom welkom,

En, jullie missen mij alweer een maand of 8. (als jullie me missen, en mijn berekeningen kloppen.) En hier, na een maand of twee heb ik weer eens iets te vertellen op mijn tegekgave webdagboek.

Allereerst, het slechte nieuws.
Snowboardseizoen is over, er lag nog meer dan genoeg sneeuw, maar paasweekend was het laatste weekend dat snowboarden mogelijk was. En alsof dat nog niet pijnlijk genoeg was, viel er op de laatste dag nog een centimeter of 20 fantastische nieuwe sneeuw, waardoor de laatste dagen echt een paar van de beste waren. Helaas, het is nu echt over, maar ik heb wel wasbeerogen. (van mijn goggles) en ben redelijk bruin geworden.
Verder is mijn camera naar de camerahemel gegaan, ik heb geen flauw idee wat er mee is gebeurd, maar het scherm doet het niet meer. Ik moet hem nog laten nakijken om te zien wat er te redden valt. Ten slotte is het mij redelijk zwaar gevallen afscheid te nemen van mijn tweede gastgezin, ik heb er echt een supertijd gehad, het waren echt fantastische mensen! Maar uiteraard zal ik ze nog wel een paar keer bezoeken, en ik blijf er in mei nog een keer een weekendje slapen ofzo. Nog meer slecht nieuws is dat er dan toch een duitser is die ik absoluut niet mag. Het is een meisje, en denk aan paris hilton, verviervoudig de lichaamsmassa en giet er een litertje 'essence de bitch' bij.
Oh, slecht nieuws is dat ik een redelijk pathetische squaredancer ben. Ik weet niet of het echt slecht nieuws is, maar met gym moeten we leren squaredancen..
Gelukkig ben ik een betere salsadanser (lach niet) en dat leren we ook met gym, het is erg leuk.
Hiermee ben ik aangeland in het goede nieuws gedeelte.
Mijn nieuwe gastgezin is superaardig. Het zijn veganisten, maar vleesvervangers en soya en rijstmelk smaken me allemaal erg goed. Ik woon nu bij Karl Guderayan, Laurie Anderson en Rueben en Bella Guderayan. Karl heeft een forse baard en snowboard belachelijk veel. Laurie is een heel erg goeie kok en werkt bij 'n tweedehands boekenzaak, en rueben is helemaal gek van voetbal, gaat volgend jaar met rotary naar Ecuador en zit 2 klassen lager dan ik in highschool. Bella is een meisje van 'n jaar of 7 die constant touwtjespringt en mensen daarbij nodig heeft. (waardoor ik regelmatig touwtjespring, erg goed voor mijn conditie!)
Het huis is redelijk klein, veel posters van bob marley en afrikaanse maskers en erg gezellig. De computer is een relikwie uit de jaren 90, waarop ik dit nog net kan typen zonder dat het ding explodeert van de inspanning. Verdere goede nieuwtjes zijn dat ik stroopwafels heb gemaakt, helemaal zelf (met hulp van mijn ex-gastzusje) en dat er veel feestjes op het programma staan. De feestjes zijn beter geworden (of ik canadezer) het zijn vaak gewoon gezellige grote groepen in iemands huis, en ach, af toe wordt eens de politie gebeld, die vinden het allemaal wel best. Verder zou de lente hier moeten zijn, maar na 1 dag met 20 graden is het weer sterk afgekoeld naar een graad of 7 met veel regen. Jammer maar helaas, heb ik die slippers en korte broeken voor niks gekocht. Ik heb nog steeds geen datum voor wanneer ik terugkom, maar ik realizeer me wel dat het erg snel gaat. Over een maand of twee-en-eenhalf moet ik ongeveer terugzijn. Ik heb het gevoel dat ik nog helemaal zolang niet weg ben geweestt, maar dat komt ongetwijfeld door het rondverhuizen wat ik heb gedaan.

Wees gegroet, en

Peace out

  • 15 April 2007 - 15:13

    Margot:

    Ja, ik mis je wel een beetje hoor en ja je zal toch terug moeten :|

    Wel leuk om te horen dat het allemaal lekker goed gaat. Hier is het nu (een gewone zondag in april) 25 (!!) graden en de eerste bbq staat al weer op stapel.

    Vermaak je daar nog de laatste maanden en we horen van je!!

    Je grote en volwassen (uitgestudeerde) zus ;)

  • 15 April 2007 - 15:23

    Wim:

    Wat een hoop nieuws. Het wordt nog wel kortebroeken weer. Hier is het dat al.

  • 18 April 2007 - 16:02

    Wouter:

    Koen!

    Vet man, nog even genieten die laatste 3 maandjes! Gaat vast wel lukken en vooral veel feestjes bouwen!

    Hasta luego amigo!

  • 22 April 2007 - 17:02

    Roy:

    vriend
    get your ass back in nederland man
    we missen je hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Nelson

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Laatste loodjes..

24 Mei 2007

Visumverhalen enzo

14 April 2007

Veganisten, baarden en boarden

14 Maart 2007

spring break..

13 Februari 2007

Sneeeeuw

Actief sinds 02 Aug. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 21720

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: