Sneeeeuw - Reisverslag uit Nelson, Canada van knoen - WaarBenJij.nu Sneeeeuw - Reisverslag uit Nelson, Canada van knoen - WaarBenJij.nu

Sneeeeuw

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg

13 Februari 2007 | Canada, Nelson

Mensen, burgers, buitenlui, en natuurlijk alle boeren die ik ken..

Ik zit hier inmiddels een maand of zes.. ik kan niet zeggen dat ik erg veel heimwee heb, of iniedergeval, niet meer.. Ik heb wel veel feestplezier nu, eindelijk elk weekend ergens een huisfeestje.
Vrijdag was ik ziek (donderdagnacht hoge koorts, hallucinaties enzo zijn best cool..) Maar mijn gastgezin heeft erg goed voor me gezorgd, met gemberthee en naar school bellen dat ik ziek was.

Verder snowboard ik nog veel, afgelopen weekend naar Red mountain geweest, een redelijk groot resort in Rossland, een uur hiervandaan. Hier hebben we alle exchangestudents ontmoet van de states en canada. (van mijn district dan.) Het was erg tof om iedereen weer te zien, er zijn een paar mensen naar huis gegaan (hun eigen land) maar ach, die kende ik toch niet.

Het was interessant om te zien hoe iedereen ineens redelijk goed tot goed engels sprak. Ik heb een beetje rondgehangen met iedereen, gepraat over exchangedingen en veel gelachen. Snowboarden was zaterdag, een les gehad in het springen.. supergaaf, ik kan nu een 180 landen, en grinden.. Is dat niet fijn?

Ik weet nog niet hoe het staat met mijn studie enzo, maar waarschijnlijk wordt het Sociale Geografie.. Ik ben er nog niet heel zeker van, maar ik denk het.

Oh, afgelopen maand is Rasmus langsgekomen uit Cranbrook, een beetje rondgehangen in Nelson, een beetje gesnowboard, het was erg gezellig! Nelson is de place to be, zei rasmus..

Mijn school is in zijn tweede semester aangeland, ik heb Frans (gevorderd Frans, waar ik ietwat moeite mee heb) Engels, wat vreselijk saai is (wat we vorig jaar deden met Nederlands) Spaans (vreeeemde lerares) en gym, gym is een stuk serieuzer dan in Nederland, maar dat geeft niets, de klassen zijn veel leuker, het is makkelijker om vrienden te maken, omdat je de helft al kent...

Nu ga ik ervantussen, eten maken..

Aju'plu

  • 13 Februari 2007 - 06:00

    Angelina:

    Altijd leuk om de andere exchange students weer te zien! hier zijn er ook een paar naar huisgegaan..Achja.. wij blijven lekker toch;)

  • 13 Februari 2007 - 08:09

    Margot:

    Super!!

  • 14 Februari 2007 - 14:00

    Wouter:

    Koen kerel!

    Klinkt allemaal vet, al wist ik natuurlijk al wel een beetje via de msn..verder trouwens: Gaaf filmpje, tjoww!:D super mooie sneeuw en springen, hehe.. Gelukkig heb je nu ook allemaal feestjes enzo, dat is wel beter! Ik ga er vantussen, hockey wedstrijdje kijken..

    Later en ik spreek je wel op msnn..
    Groetenn

  • 14 Februari 2007 - 17:39

    Willemijn:

    Fijne Valentijnsdag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Nelson

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Laatste loodjes..

24 Mei 2007

Visumverhalen enzo

14 April 2007

Veganisten, baarden en boarden

14 Maart 2007

spring break..

13 Februari 2007

Sneeeeuw

Actief sinds 02 Aug. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 21712

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: